کار کردن در دیجی کالا چگونه است و چه شرایطی برای استخدام دارد؟

دوشنبه 22 شهريور 1400
10:00
محیا باقری

فروشگاه بزرگ اینترنتی دیجی کالا یکی از موفق‌ترین استارتاپ‌های ایران است که درصد بالایی از فروش اینترنتی کل کشور را به خودش اختصاص داده است. این شرکت در طول 15 سال فعالیت توانسته از یک استارتاپ کوچک به شرکتی بزرگ و بسیار معتبر تبدیل شود که خدماتش را در اکثر استان‌های کشور ارائه می‌کند. موفقیت و اعتبار دیجی کالا باعث شده است که کارجویان زیادی علاقمند به کار کردن در این شرکت باشند و به دنبال موقعیت‌های استخدام دیجی کالا باشند.

استخدام دیجی کالا در حوزه های مختلف شغلی

برخی از مشاغل فعال دیجی کالا عبارتند از:

عکاس، بازاریاب دیجیتال، تحلیل گر داده، طراح موشن گرافیک، خبرنگار و برنامه نویس و توسعه دهنده موبایل.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا در حال حاضر فعالیت‌های بسیار متعددی دارد و به همین دلیل به تخصص‌ها و مهارت‌های مختلفی نیاز دارد. جالب است بدانید که شرکت دیجی کالا در 486 موقعیت شغلی مختلف نیروی انسانی جذب کرده؛ بنابراین هر مدرک تحصیلی و تخصصی که داشته باشید، می‌توانید با تکمیل فرم استخدام دیجی کالا ، برای فرصت‌های شغلی متنوع دیجی کالا اقدام کنید.

لازم به ذکر است که بخش عمده نیروی کار این شرکت مربوط به بخش عملیاتی است که شامل قسمت‌های پخش و توزیع، کارگر برای انبارهای دیجی کالا، راننده برای پخش محصولات و تولید محتوا می‌شود. همچنین بخش تکنولوژی دیجی کالا تنها 5% سهم اشتغال دارد.

مزایای استخدام در شرکت دیجی کالا چیست؟

امکان دیده شدن استعدادها و توانایی‌ها

محیط بسیار حرفه‌ای، شاد و سرزنده

ساعات کاری مناسب و تعادل کار و زندگی

امکان پیشرفت نامحدود

مسئولیت‌های غیرروتین و چالشی در اکثر جایگاه‌های شغلی

امکان یادگیری

دیجی کالا امسال نیز قصد دارد به پرسنل و نیروی انسانی خود همانند سال گذشته بیفزاید. متقاضیان کار در این سازمان بسیار زیاد است و برای اینکه جدیدترین آگهی‌های استخدام دیجی کالا ۱۴۰۰ را ببینید، می‌توانید به صفجه فرصت های شغلی سایت استخدامی جاب ویژن مراجعه کرده و از قسمت جستجوی سایت، بخش سازمان، دیجی کالا را انتخاب کنید.

فرم استخدامی شرکت دیجی کالا و نحوه پر کردن آن

کارجویانی که تمایل به کار کردن در دیجی کالا را دارند حتما نیاز است که فرم استخدام دیجیکالا را تکمیل کنند. دیجی کالا برای تسریع در فرآیند استخدام و جذب نیرو، فرمی به نام فرم استخدام دیجی کالا تهیه کرده که کارجویان می‌بایست برای شروع فرآیند ثبت نام آنلاین این فرم را تکمیل کنند.

برای آشنایی با روند تکمیل این فرم، مراحل مختلف آن را با هم مرور می‌کنیم:

پس از وارد شدن به صفحه فرم استخدام دیجی کالا، نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید و روی دکمه بعدی کلیک کنید.

در صفحه بعد لازم است کد ملی خود را وارد کنید. سپس جنسیت خود را مشخص کنید.

در صفحات بعدی، آدرس محل سکونت خود را مشخص کنید. سال تولد، نحوه آشنایی شما با فرم استخدام دیجی کالا و شماره موبایل و مدرک تحصیلی خود را وارد کنید.

در آخر نیز سوالاتی در مورد امکان کار به صورت شیفتی و امکان ارائه ضامن را پاسخ می‌دهید. در صورتی که بخشی را تکمیل نکرده‌اید می‌توانید روی دکمه بازبینی کلیک کنید تا کل فرآیند فرم استخدام دیجی کالا را مرور کنید.

در مراحل آخر، به صفحه‌ای می‌رسید که باید محل کار مورد نظر خود را مشخص کنید. در اینجا امکان انتخاب این گزینه‌ها برای شما وجود دارد:

وانت نیسان دارم

موتور دارم

وانت مسقف دارم

ماشین سنگین یخچال‌دار دارم

وانت یخچال‌دار دارم

وانت مزدا تک کابین دارم

ماشین سنگین مسقف دارم

ماشین سواری دارم

می‌خواهم در انبار کار کنم

نیسان یخچال‌دار دارم

استخدام کارشناس عملیات در دیجی کالا چه شرایطی دارد؟

بدیهی است که فروشگاهی به عظمت دیجی‌کالا روزانه تعداد بسیار زیادی سفارش دریافت و باید به سرعت محصولات سفارش داده‌شده را آماده کرده و برای مشتریان ارسال کند. چنین کاری در چنین مقیاسی، نیازمند کارشناس عملیات سریع است.

کارشناسان عملیات باید با مراکز فروش تهران و دیگر استان‌ها هماهنگ باشند و کارهای روزانه را پیش ببرند، ، سفرهای کاری انجام دهند، فرآیندهای عملکردی را بهینه‌سازی نمایند تا در عین حفظ کیفیت، کارایی آن‌ها به حداکثر برسد، گزارش‌های روزانه و عملکرد مراکز فروش مختلف را بررسی کنند و مراکز فروش جدید در شهرهای دیگر راه‌بیاندازند.

این افراد باید قادر باشند تحت فشار، عملکرد خوبی داشته باشند. شرکت دیجی‌کالا برای این موقعیت شغلی بدون در نظر گرفتن رشته‌ی تحصیلی، از کارجویان، مدرک لیسانس و حداقل یک سال سابقه کار می‌خواهد.

استخدام کارجویان در بخش عملیات و انبارداری

شرایط عمومی داوطلبین

اولویت با کارجویان ساکن غرب تهران یا شهر کرج

داشتن سلامت و توانایی فیزیکی لازم برای امور مربوط به انبارداری

فرآیند مصاحبه شغلی در دیجی کالا

کارجویانی که شرایط لازم برای کار در بخش عملیات و انبارداری را دارند می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 15 به صورت حضوری به بخش عملیات دیجی کالا به آدرس زیر مراجعه کنند:

تهران، کیلومتر 14 اتوبان فتح، چهارراه ایران خودرو، پل ایران خودرو، شهرک دانش، میدان جهاد، خیابان جهاد، تقاطع سولیران و جهاد، مرکز پردازش دیجی کالا

مزیت استخدام در دیجی کالا

بیمه تامین اجتماعی

بیمه تکمیلی

ناهار و شام با توجه به شیفت کاری

پرداخت حقوق و مزایای شغلی طبق قانون وزارت کار

پرداخت اضافه کاری و پاداش

سرویس ایاب و ذهاب از نقاط مختلف شهر تهران و کرج

آمار استخدام شدگان در شرکت دیجی کالا و میزان تحصیلات آن‌ها

واحد منابع انسانی دیجی‌کالا برخلاف بسیاری از سازمان‌های دیگر بجای تمرکز روی تحصیلات، روی مهارت‌های سخت و نرم کارجویان بیشتر تأکید دارد. به همین دلیل، اگر فکر می‌کنید که فرد باهوش و خلاقی هستید، با هر سطحی از تحصیلات و هر مدرکی، می‌توانید برای آگهی‌های استخدام دیجی کالا رزومه‌تان را بفرستید.

قابل ذکر است که گزارش آماری دیجیاتو نشان می‌دهد که در بخش فناوری، ۱۱ درصد از کارکنان دیجی‌کالا دارای مدرک زیر دیپلم، ۵۱ درصد دارای مدرک کارشناسی، ۵ درصد دارای مدرک کاردانی و ۳۳٪ از کارکنان در این بخش مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری دارند.

در بخش عملیات شرکت دیجی کالا ۲ درصد از از کارکنان دیجی کالا دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکترا هستند و ۶۴ درصد تحصیلات زیر دیپلم دارند. همچنین، در بخش غیرعملیات،۴۵ درصد دارای مدرک لیسانس، ۳۵ درصد دارای تحصیلات زیر لیسانس و ۲۰ درصد دارای مدرک فوق لیسانس به بالا هستند.

برای مشاهده فرصت‌های استخدامی این شرکت می‌توانید به سایت استخدام جاب ویژن سر بزنید.


[ بازدید : 29 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کارجو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]